ceturtdiena, 2015. gada 23. aprīlis

Attirance - SPA un produkti!

Sveikas!

Pavisam nesen man bija tā laime baudīt rožu procedūru sejai Attirance SPA. šī bija mana pirmā jebkāda veida satikšanās ar Attirance. Tā kā SPA procedūras nebūt nav mana ikdiena, bet drīzāk gan svētki, uz salonu devos ar patīkamu satraukumu. 
Salons ir gaumīgi iekārtots, gaišos neuzbāzīgos toņos. Arī vispārējā atmosfēra ir spa saloniem piedienoša - miers, rāmums, pieklusinātas gaismas. Jāsaka gan, ka manu pozitīvo noskaņojumu mēģināja sabojāt salona administratore, kura pamanījās par mani piemirst, tāpēc uz procedūru tiku tikai, kad meistarīte pati jau nāca mani meklēt. Arī turpinājumā saskarsme ar šo meiteni bija visnotaļ savdabīga. Cenšos to izslēgt no savas apziņas, jo precedūras kvalitāti tas, protams, neietekmēja, kaut gan Attirance SPA tēlu bojā. Neesmu no kašķīgajiem klientiem, tomēr tā kā maksāju par precedūru pieklājīgu samaksu, vēlos saņemt pretī arī cienīgu attieksmi. Tāpēc ieteiktu salonam rūpīgāk piestrādāt pie sagaidošā personāla apmācības.


Tā, jūtu, ka sāku jau nedaudz uzvilkties. Skaitu līdz desmit un atgriežos pie patīkamās daļas - sejas procedūras. Jaukas meistares izpildījumā piedzīvoju ļoti patīkamu un relaksējošu sejas un dekoltē zonas procedūru izmantojot Attirance Rožu līnijas produktus. Sākumā seju attīrīja, veica maigu pīlingu. Tam sekoja sejas un dekoltē zonas masāža, tās dēļ būtu ar mieru katru dienu paciest nepārāk laipnas administratores, tik ļoti man patīk masāžas. Pēc masāžas sekoja zelta maska (jo rožu maskas viņiem neesot). Kamēr maska darīja savu labo darbu, gulēju silti sasegta un meistarīte man veica arī roku masāžu. Procedūru, protams, noslēdza sejas krēms. Visa procedūra kopumā aizņēma gandrīz pusotru stundu.
Šs bija ļoti patīkams veids kā pavadīt pāris stundas pēc darba dienas beigām. Jutos patīkami relaksēta. Nevaru gan arī teikt, ka mana sejas āda būtu kaut kā īpaši noreaģējusi, kļuvusi labāka. Bet esmu ar to mierā, jo gāju ar domu atpūsties un to arī ieguvu. 

Pie reizes iegādājos arī dažus Attirance produktus - Attīrošas sejas putas Bamboo taukainas ādas kopšanai, Roku krēms Bamboo un  Ķermeņa jogurtu (šis aizceļoja pie Unas). Lēnā garā sāku tos izmēģināt un jāsaka, ka roku krēms man jau patīk. Vienīgi netieku īsti gudra par šo produktu dzimšanas vietu. Mājas lapā neatrodu informāciju par ražošanu, bet uz dažiem iepakojuma rakstīts, ka ražots ES, kas tomēr neizsaka pārāk daudz. Uz citiem tomēr Latvijas vārds pieminēts. Ļoti gribas cerēt, ka produkti tiešām tiek ražoti tepat Latvijā, vismaz manās acīs tas tomēr padarītu Attirances produktus vērtīgākus :)

Vēl viena patīkama lieta - salonā ir plauktiņš ar akcijas produktiem, kuriem ir jūtama atlaide. Tas ir labs veids kā ar mazāku risku izmēģināt šos produktus, jo tomēr pamatā cenas ir diezgan augstas.


Kāda ir Jūsu pieredze ar Attirance produktiem un SPA pakalpojumiem? Interesē smalkāka atsauksmes par kādu no augstāk pieminētajiem produktiem.

5 komentāri:

  1. Uz iepakojuma bieži Latvijas produktiem raksta, ka ražots ES, jo vienkārši ārzemniekiem izlasot Latvijas vārdu, nav uzticības produktiem...
    Gribētu uzzināt vairāk par roku krēmu, ātri iesūcas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā jau laikam ir, bet tāpēc vēl jo vairāk žēl :(
      Man roku krēms patīk, smaržo labi un, nepārspīlējot ar daudzumu, tiešām labi iesūcas.

      Dzēst
  2. Līdz šim nebiju neko no Attirance mēģinājusi, liels paldies par jogurtiņu, ar lielu interesi ķeršos tam klāt!

    AtbildētDzēst
  3. Attirance kosmētika ir lieliska - esmu dzirdējis lieliskas atsauksmes par sejas krēmiem.

    AtbildētDzēst