ceturtdiena, 2015. gada 13. augusts

Saneribox augusta kastīte!

Sveikas!

Šī pilnīgi oficiāli ir mana pirmā skaistuma kastīte. Un to iegādāties mani absolūti banālā kārtā pamudināja, šķiet pirmajām 50 (varu kļūdīties ar ciparu) sūtītājām apsolītais Beauty Blender sūklītis. Bet šis triks nostrādāja, es kastīti nopirku un nu tā ir pie manis. Tātad ....



Kas tad lācītim vēderā?


Šoreiz kastītē ir 6 produktu paraudziņi un manā gadījumā arī apsolītais BB sūklītis. Patiesībā esmu pārsteigta cik sūklītis ir maziņš, redzēs cik liels tas izaugs samitrināts, bet ieintriģēta esmu ne pa jokam. Pie kastītes priekiem pieskaitu arī Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils skropstu tušu, kura sola apjomu, ilgnoturību un skaistu izliekumu. Izklausās labi! Izmēģinājusi vēl neesmu, bet tuša lieliski smaržo un tas man jau patīk!  Turklāt mini iepakojums (2ml) ir ļoti parocīgs nedaudz tālākiem, bet īsiem ceļojumiem. Pilna izmēra produkts: 7,5ml - €34.00


Garnier Skin Naturals Miracle Skin cream - pretnovecošanās dienas krēms visiem ādas tipiem. Sola visādas labas lietas - vienmērīgāku un starojošu ādas toni, mitrināšanu 24h garumā, gludāku un maigāku ādu, SPF20 u.t.t. Produkts jau labu laiku ir nopērkams mūsu veikalos, bet kaut kā nav sanācis to izmēģināt. Vecuma ziņā iekļaujos mērķa grupā. Tā ka šī 5ml tūbiņa zudībā neies, labprāt izmēģināšu. Pilna izmēra produkts: 50ml - €9.99. 

Verdeoasi Natural Cosmetics Pretcelulīta ķermeņa krēms ar augu cilmes šūnām un kofeīnu. Satur koncentrēto ehinacejas augu cilmes šūnu ekstraktu un bagātīgo kofeīna skābi, kas ļauj kontrolēt šķidruma izvadīšanu no organisma, stimulējot tauku slāni. Krēmam ir ļoti patīkama konsistence un smarža. Sola, ka gludas un tvirtas ādas efekts ir pamanāms jau pēc pirmās lietošanas. Bet diez vai man izdosies to piedzīvot, jo tūbiņā ir tikai 10ml, varbūt vienam augšstilbam pietiks, bet otrs paliks bēdīgs :D. Pilna izmēra produkts: 200ml - €36.00

Kaut nu celulīta būtu tik pat maz kā krēma šajā tūbiņā :) 
SebaMed šķidrais sejas un ķermeņa mazgāšanas līdzeklis vai attīroša dušas eļļa. Man ir tikusi dušas eļļa. Tā kā šī ir manā mūžā pirmā dušas eļļa, nemaz neesmu skumja. Sejas mazgāšanai eļļu lietoju periodiski, domāju, ka patiks arī ķermenim. Smarža neuzbāzīga un man simpatizē. Pilna izmēra produkts: 200ml - €13.50

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Color Freeze pH 4.5 šampūns bez sulfātiem un maska intensīvai krāsotu matu atjaunošanai. Sola visādas labas lietas jūsu matiem - attīra, kopj un paildzina krāsas noturību. Būšu godīga, šis paraudziņš man nedaudz liek vilties. Nē, ne jau paša produkta dēļ, šo to no Bonacure esmu lietojusi un nebija ne vainas. Bet šampūnu paraudziņi šādā izpildījumā uz mani vienkārši neiedarbojas. Tie ir neērti lietošanā, turklāt maniem biezajiem matiem, bieži vien ar vienu paraudziņu  nepietiek. Nākas ķerties pie ierastā šampūna, bet līdz ar to par testējamo šampūnu vairs neko nevaru pateikt. Kaudzīte ar līdzīgiem paraugiem jau manā vannas istabā dzīvo, līdz lietošanai neesmu tikusi. Pilna izmēra produkti: Šampūns 250ml - €10.30, Maska 200ml - €17.00. Kastītē arī pievienots atlaižu kupons BC Bonacure Color Freeze produktu iegādei Kolonna skaistumkopšanas salonos.

Yves Saint Laurent Black Opium parfimērijas ūdens. Ar baudu izsmaržoju, salds, piesātināts aromāts. Man vairāk saistās ar vēsu laiku. Manā vēlmju sarakstā šoreiz neiekritīs, jo tās man atgādina Giorgio Armani Si un šis aromāts jau ir manā mini kolekcijā. Pilna izmēra produkti: 30ml - €59.00, 50ml - €89.00

Tāda lūk īsumā izskatās augusta #saneribox kastīte. Saliekot kopā plusus un mīnusus, šī kastīte ir vairāk ar pozitīvo zīmi. Nenožēloju, ka pasūtīju kaut vai tāpēc vien, ka tiku pie sen kārotā Beauty Blender rozā brīnuma. Vai sūtīšu atkārtoti? Padomāšu un pavērošu cik dāsnas un interesantas būs nākamās kastītes un tad arī izlemšu.

Sīkāk par pasūtīšanas iespējām un izmaksām meklējiet Saneribox mājas lapā. Vēl jāpiebilst, ka kastīte ir tiešām vizuāli ļoti skaista un to piegādāja foršs kurjers :)

Ko jūs sagaidāt no skaistuma kastītēm? Ko domājat par Saneribox augusta kastīti?

1 komentārs:

  1. celulītkrēms liek pasmaidīt :) nebūtu iekšā BB, kastītei zustu vērtība. pagaidām neesmu lasījusi nevienu atsauksmi par kastīti, kura nākusi bez bonusiem.

    AtbildētDzēst