otrdiena, 2014. gada 18. marts

Dienas pārsteigums - Garnier NĒO dezodorants + atsauksme! PAPILDINĀTS

Sveikas!

Vakar piedzīvoju patīkamu pārsteigumu. Pastniece atnesa paciņu, kurā iekšā bija Garnier NĒO sausā krēma dezodorants. Nācās tīt filmu atpakaļ, lai saprastu par ko man tāds gods. Tālu nebija jāmeklē - pie vainas Garnier Latvia Facebook lapa. Biju pieteikusies izmēģināt šo dezodorantu un juhuu, esmu iekļuvusi starp 500 laimīgajām!



Uzreiz gan jāsaka, ka šis nav mans pirmais NĒO. Jau aptuveni mēnesi lietoju šo dezodorantu , kuru visparastākajā veidā iegādājos veikalā. Manā īpašumā jau ir NĒO ar Fresh Blossom aromātu un nu tam pievienojies arī Shower Clean.

Ar ko NĒO ir īpašs?
  • Jaunākās paaudzes sausā krēma tehnoloģija;
  • Intensīva iedarbība. 48 stundu aizsardzība pret svīšanu;
  • Saudzīgs. Dezodoranta sastāvā ir 80% ādu kopjošas sastāvdaļas;
  • Tūlītēja, neredzama un sausa iedarbība;
  • Inovatīvs maiga pieskāriena aplikators.
Ko es varu teikt?  Dezodorants man patīk. Tas tiešām ātri nožūst, viegli klājas. Nevarētu teikt, ka drēbes nesmērē, bet baltos pleķus redzu salīdzinoši retāk nekā ierasts. 48 stundu iedarbību gan neesmu testējusi, tik ilgā periodā parasti tomēr pamanos nomazgāties :) Dezodorants nekairina, arī lietots uzreiz pēc skūšanās.


 Pirmajā brīdī vislielākās šaubas rada tieši iepakojums un neparastais aplikators. Tūbiņa vairāk atgādina roku krēmu, bet aplikators rada šaubas par ērtu uzklāšanu. Bet ar uzklāšanu patiesībā nav nekādu problēmu - jāizspiež vajadzīgais krēma daudzums un zieķē tik padusē. Man vēl nav gadījies izspiest pārāk daudz krēma, jo tas pēc konsistences nemaz nav šķidrs. Vienīgi neesmu pārliecināta cik viegli būs no tūbiņas izspiest pēdējos krēma pilienus, tas varētu radīt problēmas, bet par to pāragri domāt, jo šķiet, ka iesāktais iepakojums vēl nav pat pusē.


Par aromātiem gan neesmu milzīgā sajūsmā, tie ir ierasti sintētiskie dezodorantu aromāti. Bet vienmēr ir iespēja izvēlēties Fragrance Free variantu.

NĒO Deo pieejami pieci aromātu varianti - Fruity flower, Fresh blossom, Shower clean, Soft cotton, Fragrance free

Esat jau mēģinājušas jauno NĒO DEO? Kādi iespaidi?

PAPILDINĀTS. Esmu jau praktiski izlietojusi vienu NĒO iepakojumu un varu dalīties ar vēl pāris novērojumiem. Pirmā lieta - karstā laikā NĒO tomēr man ir nedaudz par švaku, paduses un līdz ar tām arī apģērbs paliek mitrs, skats nav no labākajiem. Otrā lieta - kad produkts iet uz galu, to tiešām ir pagrūti izspiest no tūbiņas, bet tas tomēr ir nieks, jo visiem dezodorantiem iepakojumā paliek vēl nedaudz produkta.
Tātad šobrīd mans verdikts ir sekojošs - produkts ir labs, bet laikam neatvērto iepakojumu pataupīšu rudens sezonai, vasarai izvēloties kaut ko spēcīgāku.

2 komentāri:

  1. godīgi sakot, dezodorants kā dezodorants. aizsargā dienas garumā, bet man tomēr gribētos spēcīgāku aizsardzību. ar uzklāšanu nav problēmu, šajā jomā viss ok. Tā kā liekas, ka ir ok, bet nekas tāds, kas izraisītu traku sajūsmu. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manī lielāko sajūsmu izraisa tieši šis negaidītais laimests izlozē :D
      Dezodorants savu funkciju pilda, uz pilnīgu sausumu pat neceru, galvenais, ka nesāku smakot :)

      Dzēst