ceturtdiena, 2014. gada 27. marts

Vichy LUMINEUSE Sheer radiance tinted moisturiser!

Sveikas!

Mana parādīšanās blogā ir kļuvusi stipri vien fragmentāra un pie vainas tam ir tikai gravitācija. Dators sastrīdējās ar gravitāciju un nu jau labu laiciņu tas dzīvo pie remontonkuļiem, gaida sev jaunu ķermeni. Un tā kā plānotajiem rakstiem bildes palika manā datorā, jauni raksti top gliemeža tempos, jo ar aizlienētu tehniku strādāt tomēr nav tas.

Šodien ātri pastāstīšu par savu pirmo iespaidu par Vichy Lumineuse tinted moisturiser. Lietojusi to esmu tikai vienu reizi, bet ar to arī pilnībā pietika, lai saprastu, ka tā viena reize arī bija pēdējā. 



Kāpēc tik radikāls lēmums? Laikam jāsāk stāstīt no paša sākuma. Viss sākās ar to, ka pasūtīju Vichy Idealia BB krēmu tonī medium. Rezultātā, tas tomēr izrādījās pārāk tumšs man, vismaz ziemas sezonā noteikti. Bet pats krēms man tomēr vairāk patika nekā nepatika, tāpēc ķerot Escentual.com atlaides, nolēmu paķert Lumineuse Tinted Moisturiser tonī 01 Clair.Nude, ar domu, ka varēšu atšķaidīt BB krēmu, iegūstot gaišāku toni.  Nākamajā bildē abu krēmu toņi. Laikam jau skaidrs kāpēc nekas no mana plāna nesanāca.
Lumineuse Tinted moisturiser 01.Clair.Nude  
 Tālāk salīdzinājumam abi krēmi - pa kreisi Idealia tonis Medium, pa labi Lumineuse 01.Clair.Nude.




 Lumineuse tonis ir nejēdzīgi tumšs un oranžs. Kam vispār var ienākt prātā, ka Clair.Nude var būt tāds. Kāds tad ir tumšākais tonis? Melns, vai? Zinu jau zinu, ka pati vien esmu vainīga, vajadzēja notestēt toni veikalā pirms pasūtu krēmu, bet ko lai dara, ka tikšana līdz veikalam man ir baigais pasākums. Turklāt kaut kāda cilvēcīga pieredze saka, ka Clair.Nude varētu būt kaut kas gaišs, bet izrādās, ka tā vis nav.
Par pašu krēmu neko īsti nevaru pateikt, cik nu no vienas reizes var saprast. Krēms paredzēts normālai/kombinētai ādai un sola "Healthy glow matte finish", ko gan nepaspēju novērtēt, jo ātri tīrīju krēmu nost, savādāk izskatījos pēc klauna. Iesūcās ādā tas tīri labi, pietiek ar mazu daudzumu lai noklātu visu seju. Smarža diezgan izteikta un nedaudz traucējoša. 

Tagad meklēju kādu, ko aplaimot ar šo krēmu. Kā jau minēju, pirku Escentual.com. Ar 30% atlaidi tas maksāja £8.83.

Noslēgumā gribēju vien piebilst - mācieties no manām kļūdām, nepērciet šāda veida produktus nepārliecinoties, vai tonis ir jums atbilstošs. Rakstītam nevar ticēt! Ceru, ka arī pati beidzot to ielāgošu :D

 



3 komentāri:

  1. Vai vai vai, bālās saķer galvas! :D Es parasti meklēju atsauksmes un swatchus internetā, jo pieredze liecina, ka gaišs ne visiem nozīmē vienu un to pašu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skola maksā naudu. Nākošreiz mēģināšu atcerēties par swatchiem.

      Dzēst
  2. dievs... tie toņi... viņi laikam savā mūžā nav redzējuši nevienu bālu cilvēku, kā izskatās...

    es arī dažas reizes esmu iekritusi ar pārāk tumšiem produktiem, kas sūtīti netā, bet labi, ka ir draudzenes, kam var atdot :D jo produkti nav slikti, tik toņi ačgārni.

    AtbildētDzēst