sestdiena, 2014. gada 12. aprīlis

Catrice Pure Shine Colour LIP Balm

Sveikas!

Es neesmu lūpukrāsu cilvēks, it nemaz. Manā īpašumā ir pāris lūpukrāsas ārkārtas gadījumiem, bet tie pienāk ļoti reti. Nepatīk man tā sajūta, ka uz lūpām ir kaut kas, kas smērē. Pret caurspīdīgiem lūpu balzāmiem iebildumu man nav, bet nespēju iziet no mājas ar koši nokrāsotām lūpām. Turpretī mana mamma ir lūpukrāsu atkarīgā, nevis daudzuma ziņā, bet lietošanas biežuma gan. Lūpas ir uzkrāsotas vienmēr, bez lūpukrāsas jūtoties kaila :), turklāt viņa perfekti uzkrāso lūpas pat bez spoguļa palīdzības. Tā nu man bieži vien nākas dzirdēt aizrādījumus, ka neesmu uzkrāsojusi lūpas, vismaz uz svinīgiem pasākumiem taču noteikti vajagot. Nezinu kas pie vainas - pavasaris vai mammas zāģēšana, bet beidzot devos uz veikalu ar skaidru domu - nopirkt lūpukrāsu un vismaz mēģināt to lietot arī ikdienā.


Šoreiz apstājos pie Catrice stenda. No jaunajām limitētās kolekcijas lūpukrāsām man nekas sirdī neiekrita (vaigu sārtumi gan bija feini, bet tos šoreiz ignorēju, lai nenovirzītos no mērķa), vai nu pārāk spilgtas vai pārāk blāvas. Izmēģināju veselu kaudzi ar lūpukrāsām un lūpu spīdumiem un rezultātā mana izvēle apstājās pie Pure Shine Colour LIP Balm tonī Go Flamingo Go!

Šī, protams, nav lūpukrāsa klasiskā izpratnē, bet lūpu balzāms ar toni. Tas ir patīkams uz lūpām, mitrina, viegli klājas un nav lipīgs. Tonis Go Flamingo Go! ir korallīgi rozā. Tonis noteikti jātestē, jo uz lūpām izskatās savādāks nekā iepakojumā. Uz manām lūpām tas ir neuzkrītošs rozā tonis.


Nu jau nedēļu lietoju šo lūpu balzamu. Neteikšu, ka man iet baigi viegli, bet cenšos. Izejot no mājas lūpas uzkrāsoju, bet balzams no lūpām pazūd ātri, pāris stundu laikā noteikti. Nu kā jau balzams, turklāt mans paradums braucīt lūpas vienu pretb otru, noturību nepaildzina. Aizejot atstāj uz lūpām vieglu toni. Izskatās, ka izlietosies arī samērā ātri, pēc nedēļas lietošanas balzams ir manāmi sadilis.

Atzīšos, ka tūliņ pēc pirkuma, laikam biju tik šausmīgi lepna par sevi un saviļņota, ka nosolījos sapirkties arī citus toņus :). Tagad gan pirmā sajūsma ir noplakusi un uz lietām skatos reālāk, mēģināšu sarast ar šo vienu toni un tad skatīšos tālāk.

Šis noteikti ir labs variants tādiem iesācējiem kā es. Pirku Drogās, precīzi neatceros, bet maksāja aptuveni 5 Eur.

Kādas ir Jūsu attiecības ar lūpukrāsām? Vai es tiešām esmu vienīgais dīvainis, kuram ar tām ir rezervētas attiecības?

2 komentāri:

  1. Agrāk lūpu krāsas man nepatika, tagad esmu atkarīgā. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī grūti gāja, tagad lūpukrāsu atvilktnīte ir vispilnākā. Bet nevarētu teikt, ka katru dienu krāsoju spilgtas lūpas, ikdienā topā ir lūpu spīdumi..

    AtbildētDzēst