sestdiena, 2014. gada 26. aprīlis

Lancome Hypnose Doll Eyes

Sveikas!

Tā nu ir sanācis, ka šobrīd manā lietošanā ir veselas 3 skropstu tuša. Tā nav ierasta situācija, jo tuša tomēr ir salīdzinoši ilgspēlējošs produkts, bet arī draud sažūt, ja iepakojums jau ir atvērts. Tāpēc krāsoties nākas trīskārš intensīvi :) Šodien atrādīšu vienu no trim, manu šī brīža favorītu - Lancome Hypnose Doll Eyes!





Iepakojums ir ļoti glīts, sievišķīgs, ar neuzkrītošu pelēku rozīšu apdruku. Birstītes konusveida  forma prasa zināmu laiku, lai pierastu, jo platais gals sākotnēji nedaudz traucē, pagrūti noklāt ārējās skropstas, jo birstīte skaras klāt arī apakšējām. Bet ar laiku iemācījos un pieradu ar to apieties. Un birstīte šķiet pat ļoti ērta, labi kuplina skropstas, atvieglo acs iekšējā kaktiņa skropstu krāsošanu.



Tā kā neesmu dabīga izskata skropstu cienītāja, man iegūtais efekts ļoti patīk. Skropstas ir pamanāmas, pagarinātas, kuplinātas un tikai nedaudz salipušas, ko noteikti var labot skropstas izķemmējot, bet ar tādiem niekiem es neaizraujos. Tuša labi klājas, nenobirst un manus plakstiņus nesmērē. Esmu ļoti apmierināta, burvīga tuša.

Pirms

Pēc. Tuša divās kārtās.
Šī tuša attaisno savu cenu.

Esat mēģinājušas šo? Kādām skropstām dodat priekšroku ikdienā - dabīgi neuzkrītošām vai izteiksmīgām?

1 komentārs:

  1. Tiešām skaists efekts uz Tavām skropstām! Arī esmu vienu tādu izlietojusi, bet man kaut kā ātri izžuva. Pēdējā laikā tāda bēda ar visām Lancome tušām.. Bet birstīte Doll Eyes ir kolosāla ;)

    AtbildētDzēst