svētdiena, 2014. gada 4. maijs

Maybelline Colorama Bleached Neons

Sveikas!

Iekritu tomēr arī es uz Colorama jaunajām Bleached Neons lakām. Palasīju atsauksmes un biju jau nolēmusi, ka šīm metīšu līkumu,  bet rakstura vājums nostrādāja un manā kolekcijā nu ir divi jaunumi - #244 salātzaļš neons un #243 bārbijrozā neons. 



Toņi ļoti koši, vasarīgi, vienīgi iedegušai ādai noteikti piestāvētu labāk. Lakas samērā cimperlīgas, jāklāj vismaz trīs kārtās, lai nags cauri nespīdētu. Zaļajai lakai jau gandrīz pietika ar divām kārtām, bet trīs tomēr drošāk. Savukārt rozā lakai nags pamanās spīdēt cauri arī zem trīs kārtām. Ceturto gan nelakoju, tas jau būtu par traku. Pozitīvais tas, ka lakas samērā ātri žūst un pat ar manu ierobežoto laiku nagu lakošanai, lakojumu pat īsti neizbojāju. Noturība nav slikta, jau trešo dienu man uz nagiem un vien pāris vietās atlupušas maliņas.



Bildēs rozā laka šķiet izskatās labāk nekā dzīvē. Dzīvē tā ir izteikti rozā, riktīga bārbija. Šī rozā noteikti nav mans favorīts, izskatās gandrīz vai lēti, bet tas mans subjektīvais viedoklis. Koraļrozā, manuprāt, būtu bijusi labāka izvēle.  Bet no šīm divām, zaļā laka man viennozīmīgi patīk labāk. 


Nedaudz paspēlējos arī ar matējošo virskārtu, bet nekādu ievērības cienīgu rezultātu neieguvu.

Kādus toņus Jūs izvēlaties šim pavasarim?

1 komentārs:

  1. Skaisti toņi, bet es metu mieru lakām un meklēšu ko skaistu vasarai savā kolekcijā. :)

    AtbildētDzēst