ceturtdiena, 2015. gada 1. janvāris

NUXE Reve de Miel Lip Balm

Sveikas!

Visīstākais lūpu saudzēšanas periods ir godam iesācies - ziema klāt! Un tieši šogad manas lūpas kaut kā neparasti slikti reaģē uz aukstumu un sauso gaisu telpās. Tās ir pārvērtušās pilnīgā tuksnesī un bez jebkāda lūpu balzama es savu ikdienu šobrīd nespēju iztēloties. Tāpēc bija īstais brīdis vilkt laukā no krājumiem, kaut kad šī gada pavasarī iegādāto NUXE Reve de Miel lūpu balzamu.



Par Nuxe lūpu balzamiņu biju lasījusi daudz labu atsauksmju un daži pat tā aizrāvušies, ka iepērk krājumus priekšdienām. Es arī gribēju pārliecināties par balzama labajām īpašībām.

Pēc konsistences balzams ir ļoti biezs, es pat teiktu nedaudz vaskam līdzīgs. Istabas temperatūrā ar tā uzklāšanu nebūs problēmu, bet, ja ļausiet tam atdzist (somā, ziemā ārā esot), tad tas paliek stingrs un nepaklausīgs. Uzklāts uz lūpām, tas ir ļoti labi jūtams un arī redzams, atstāj nospiedumus uz tējas krūzēm, patīkamāka sajūta ir uzklājot balzamu pavisam plānā kārtiņā. Ja lūpas ir sasprēgājušas un jau lobās, tad balzams ādu mīkstinās un sajūtu ziņā noteikti paliks labāk. Tomēr nekādu paliekošu efektu es nenovēroju, tikko balzams ir no lūpām nost, tā sausuma sajūta ir atpakaļ. Mēģināju to klāt uz nakti, tomēr no rīta nekādu WoW efektu nesagaidīju.


Iepakojums gan ir atturīgs un glīts - stikla ķobītis ar plastmasas vāciņu, 15g produkta. Nav kauns izņemt no somas cilvēku klātbūtnē, tomēr nepatiks tiem, kas nelabprāt izmanto pirkstus lūpu balzama uzklāšanai. Smarža ir patīkama, jūtams gan medus, gan citrusu aromāts.

Sastāvs
Esmu nedaudz vīlusies un atkārtots pirkums noteikti nesekos. Mana sajūta saka, ka šis varētu būt labs aizsargkrēms aukstā, vējainā laikā, jo biezā kārtā pārklāj lūpas un neļauj laikapstākļiem tās bojāt. Bet cerēto mitrināšanu tas nesniedz. Diemžēl Nuxe Reve de Miel nav man ideālais lūpu balzams, tā, ka meklējumi turpinās.

P.S. Sveicieni visām Jaunajā Skaistajā 2015. Gadā! Lai veiksme ar Jums un izdodas viss iecerētais.
Pati priekš sevis esmu nolēmusi (vai vismaz centīšos) biežāk šeit kaut ko ierakstīt. Esmu neizsakāmi priecīga par katru jaunu sekotāju (iekš bloglovin jau 42), sevišķi jau tāpēc, ka esmu ļoti slinka rakstītāja. Bet vispār jau ieceru šim gadam ir daudz, lai gan cenšos būt reāla un sapņu pilis nebūvēju, tomēr darāmo darbu saraksts ir garš. Un ļoti ceru, ka šī gada nogali varēšu sagaidīt ar padarīta darba sajūtu. To pašu novēlu arī Jums!



4 komentāri:

  1. Gribēju šo pirkt, bet laikam nē, pēc apraksta galīgi nav man.
    Manas lūpas arī tgd palikušas sausas kā tuksnesis. Izlīdzos ar Madara DD krēmu, The Body Shop kokosriekstu lūpu sviestu un Dior Creme Abricot, bet līdz galam neviens šajā salā neapmierina, būs vien jāčāpo pēc vecā, labā Nivea lūpu balzama.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Redz, Artai šis patīk, tā ka nekas nav viennozīmīgi. Man pašai pie sirds (lūpām) labāk iet Sierra Bees (lētucis no iHerb.com) un vecais labais Dzintars.

      Dzēst
  2. Laimīgu Jauno gadu! :)
    es gan sajūsminos par šo un it īpaši novertēju efektu, ja uzklāju vakarā - no rīta lūpas super foršas. Bet tas laikam kā kuram :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Kā jau ar visiem produktiem, pēc atsauksmēm vien vadīties nevar. Kas vienam neder, otram tieši laikā :)

      Dzēst