piektdiena, 2015. gada 20. februāris

LUSH No Drought Sausais Šampūns

Sveikas!

Jau iepriekš kaut kad minēju, ka periodiski dodos pāris dienu komandējumos un līdz galam neatrisināts ir palicis matu jautājums - kā tos uzturēt baudāmā skatā arī otrajā dienā. Viss jau būtu vienkārši, ja varētu paķert līdzi fēnu vai sausā šampūna aerosolu, bet mani ierobežo rokas bagāža un drošības kontroles. Kā arī vienkārši negribas staipīt līdzi visu vannas istabas saturu. Bet mati man sataukojas ātri, jau otrajā dienā tie izskatās bēdīgi. Tātad, es meklēju kaut ko, nezin ko, kas varētu glābt manus otrās dienas matus ierobežotu resursu apstākļos.




Nejēdzīgi garš ievads, bet kaut kā īsāk man nesanāca. Tātad, nejauši uzskrēju šim LUSH No Drought sausajam šampūnam. Iepakojums liek domāt, ka šis ir tieši tas kas man vajadzīgs - mazs tilpums/svars (50g), bez aerosola, vienkārši berams. 
Pats šampūns nu kā jau sausais šampūns - viegls pulverītis, patīkami smaržo pēc citrusiem un, patiesībā, ar savu pamata uzdevumu tiek galā ļoti labi. Matu speķi likvidē un piešķir matiem arī nelielu apjomu. Te viss ir kārtībā un pašam produktam piekasīties nevaru. Bet uzklāšanas veids tomēr nav mans favorīts. Ar sausajiem šampūniem aerosola formā ir viegli un ātri noklāt visu galvu. Bet beramā veidā tas ir diezgan grūti. Mēģinu bērt no pudelītes tieši uz matiem, bet ļoti jāuzmanās lai nepārdozētu un nenobērtu arī seju (es to izdaru regulāri), kā arī nepiebērtu pilnu matu celiņu, jo nākas krietni nopūlēties, lai šampūnu no tā iztīrītu un neradītu lidostas drošības kontroles darbiniekiem aizdomas par savdabīgu narkotiku kontrabandas veidu :) Kā arī šādā veidā tomēr ir pagrūti apstrādāt visu galvu.

Celiņš pēc šampūna uzklāšanas.
Mēģināju šampūnu bērt plaukstā un tad iestrādāt matos, bet tas ir ļoti laikietilpīgs pasākums, jo tādā veidā var apstrādāt mazu laukumu, bet matu man uz galvas ir daudz. Toties mazāka iespēja piebērt matu celiņu, līdz ar to mazāk laika jāvelta atlieku tīrīšanai.

Kā jau iepriekš teicu, šampūns ir labs un veiklākām meitenēm noteikti patiks. Bet es esmu neveikla un slinka, tāpēc... Šo iepakojumu es izlietošu, bet neesmu pārliecināta vai pirkšu atkārtoti.

Kur: Iegādāties varat LUSH veikalos.
Cik: 115g/€12.00, 50g/~€9.00
Vērtējums: 7/10

1 komentārs:

  1. Dear, you have amazing blog! Great job!
    I’ll be happy to hear your opinion about my blog!)


    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    AtbildētDzēst