sestdiena, 2015. gada 28. marts

Maybelline Dream Wonder Nude tonālais krēms

Sveiciens lietainajā sestdienā!

Šoreiz iztikšu bez gara ievada. Maybelline Dream Wonder Nude tonālais krēms ir mans pirmais ūdentiņu tipa tonālais. Nekādu priekšzināšanu par šāda tipa līdzekļiem man nav, līdz ar to nav nekādu ekspektāciju.




Iepakojuma stikla pudelīte ir glīta, bet bez pretenzijām augsto modi. Aplikators gan tāds savdabīgs, nedaudz atgādina lāsi. Mini lietošanas pamācība pudelītes otrā pusē, saka, ka līdzeklis ar aplikatoru jāuzpilina uz pirkstiem un tālāk jau jāuzklāj uz sejas. 


Pats Dream Wonder Nude tonālais krēms, kā jau ūdentiņš ir diezgan šķidrs. Bet neteikšu, ka tas kaut kā sarežģī uzklāšanu. Es nerīkojos saskaņā ar instrukciju, bet vienkārši ar aplikatoru uzklāju krēmu uz sejas un tad izlīdzinu to ar pirkstiem. Iespējams, ka tādā veidā es varu kaut ko ne to ievazāt līdzekļa pudelītē, bet kamēr ar sekām neesmu saskārusies, tas mani īpaši nesatrauc. Šī tonālā krēma izlīdzināšanai pa seju es izmantoju tikai pirkstus, jo kaut kā ar otām man sanāk nesmuks klājums.

#20 Cameo. Ja labāk ieskatās, labajā pusē var redzēt ūdentiņu izlīdzinātu uz ādas.

Es teiktu, ka Dream Wonder Nude ir vidēji sedzošs tonālais līdzeklis, piešķir ādai tādu patīkamu, varbūt nedaudz matētu, samtainu izskatu. Es to, pēc uzklāšanas parasti T-zonā nedaudz nostiprinu ar pūderi (šobrīd tas ir Essence all about matt kompakto pūderi, šeit atsauksme par birstošo versiju). Noturas tas gandrīz visu darba dienu, 8h, pirms došanās mājās parasti vēl nedaudz piepūderēju. 

Vislielākais mīnuss vai vismaz lieta ko vajadzētu zināt, šis tonālais nebūs piemērots sausas ādas īpašniecēm. Tas izceļ katru sauso pleķīti uz sejas. Tāpēc, ja zinu, ka neesmu svaigi skrubējusies, pīlingojusies vai vismaz kārtīgi mitrinājusi savu ādu, es Dream Wonder Nude virzienā pat neskatos, jo rezultāts būs baiss. 

Latvijā diemžēl šo nopirkt nevar, bet varat meklēt ārzemju ineta veikalos, piemēram, echemist vai boots. Pudelīte ir 20ml produkta.

Rezumē - es noteikti esmu apmierināta ar šo produktu, tas ir mans pēdējā laikā visvairāk lietotais tonālais līdzeklis. Lietoju to jau gandrīz divus mēnešus. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru