ceturtdiena, 2014. gada 23. janvāris

Essence - fixing loose powder

Sveikas!

Gribu Jums ātri atrādīt vienu no saviem nesenākajiem pirkumiem, kurš man jau ir ļoti iepaticies - Essence all about matt! fixing loose powder. Tas ir birstošais pūderis, nedaudz biedējoši baltā krāsā, turklāt piemērots jebkuram ādas tonim. Tas sola radīt matētu un dabīgu finišu visas dienas garumā, kā arī, protams, noturēt kosmētiku savā vietā. 



Kā jau bildē varat redzēt, pūderis ir sniegbalts, nedaudz atgādina kartupeļu miltus. Uz sejas klājas viegli, baltus pleķus neatstāj. Arī bildēs nekādus defektus nerada.
Šobrīd ikdienā es lietoju Maybelline BB krēmu, kuru tad arī nostiprinu ar šo balto brīnumu. Rezultātā iegūstu  vieglu, dabīgu izskatu, kurš tiešām arī tāds saglabājas krietnu laiku. Precīzas stundas neesmu skaitījusi, bet uz manas ne pārāk taukainās, drīzāk normālās :), sejas ādas neliels spīdums parādās pēc aptuveni 6h. Lietoju gandrīz katru dienu un izskatās, ka produkts ir arī pietiekami ekonomisks.


Birstošos pūderus neesmu lietojusi tiešām sen, galvenokārt tādēļ, ka tie ir gaužām neparocīgi līdzņemšanai. Ikdienā parocīgāks tomēr ir kompaktais pūderis. Bet tā kā šobrīd mana ikdiena vairāk norit mājās nekā ārpus tām, šis pūderis man ir ideāls. Turklāt par lielisku cenu - šobrīd ar atlaidi tas maksā tikai € 2.39, meklējiet veikalos Drogas

Vai Jūs ikdienā lietojat birstošos pūderus?

P.S. Vēl gribēju piebilst, ka man ļoti patīk mana RT Expert Face brush. Tagad pūderējos krietni vien ilgāk, jo man vienkārši patīk darboties ar šo otu. Noteikti pasūtīšu vēl citas RT sejas otas. Par acu otām vēl galējo viedokli neesmu noformējusi.


2 komentāri:

  1. Interesanti, ka vēl šis drogās ir pieejams. Pirms kāda laika meklēju, un tad nebija. Hm.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iespējams, ka pēc šīm atlaidēm to tiešām izņems no piedāvājuma. Bet pagaidām vēl ir. Šķiet manīju pat Alfas Drogās.

      Dzēst