pirmdiena, 2014. gada 27. janvāris

Svaigākie pirkumi + jaunatklājums par RT otām!

Sveikas!

Pēdējo pāris nedēļu laikā jau atkal ir sapirkti visādi kosmētikas nieki. Atrādīšu vispirms visu guvumu un tad kaut kad par daļu no tiem noteikti taps arī sīkāka atsauksme.




No pēdējā Avon kataloga pasūtīju dušas želeju, divas lielas pudeles, katra 500ml. Pietiks ilgākam laikam. Tas ir produkts, kuru no šī kataloga pasūtu samērā regulāri, jo savu galveno uzdevu šīs dušas želejas pilda, labi smaržo, turklāt ir iegūstamas par labu cenu. No dekoratīvās kosmētikas gan ļoti sen neko nebiju sūtījusi, tādēļ, izmantoju atlaides, un izmēģinājumam nopirku - Calming effects iluminating foundation, tonis Nude; Konsīleri tonī Invisible light un True colour četru toņu acu ēnu paleti Stone taupes. Pasūtot dekoratīvo kosmētiku no kataloga ir liels risks izvēlēties piemērotu toni, bet šoreiz cenas bija tik zemas, ka nebija bail riskēt.

Siberikas veikala apmeklējums beidzās ar Velvet Mimosa un Elīnas izslavētā Planeta Organica pīlinga iegādi. Kā arī paņēmu Organic People barojošu roku krēmu ar organiskiem mežrozīšu eļļas un kumelīšu ekstraktiem, jo aiz loga tomēr baigie mīnusi un rokas to sajuta ātri vien. 

Lush veikalā mana izvēle krita par labu slavenajai Mask of Magnaminty - gribēju skrubi vai attīrošu masku un šis brīnums apvieno abas prasības, turklāt pēdējo burciņu dabūju ar 50% atlaidi (es laikam par pilnu cenu vispār neko nemāku nopirkt :)).

Šodien iepirkumu grozā iekrita arī Himalaya Herbals Energizing Day Cream, kā arī Maybelline ColoRama Stripped Nudes laku # 226. Par nude laku kādu brīdi domāju vai man to vajag un tomēr izlēmu, ka saimniecībā noderēs.

Domāju, ka kādam laikam pirkumu pietiks. Jāsāk taču tas viss beidzot lietot :)


Solītais jaunatklājums par Real  Techniques otām? Liels bija mans pārsteigums Alfas Douglas veikalā ieraugot pārdošanā šīs otas. Stendā manīju Blush brush, Stippling brush, Powder brush, acu un sejas otu komplektus, Kabuki otu. Cenas latos (jā, jā, es joprojām nevaru pārslēgties uz euro) aptuveni tādas pašas kā iHerb.com dolāros. Nav pats lētākais variants, bet toties var iegādāties tagad un tūliņ, negaidot.


Un tagad stāstiet - tas tiešām ir jaunums vai es vienkārši esmu no dzīves atpalikusi??




8 komentāri:

  1. Man grūti komentēt par to jaunumu, jo neatrodos Latvijā, tikai varu teikt, ka RT otas šobrīd piedzīvo mega ekspansiju. Ja pirms ~gada tās varēja nopirkt tikai dažos Amerikas veikalos, tad tagad ir teju katrā kosmētikas tirgotavā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par unikālām šīs otas tiešām vairs nevar nosaukt :)

      Dzēst
  2. Es jau pagājušajā gadā RT otas pirku Spices Kolonna )))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skaidrs, tātad es esmu pat ļoti, ļoti atpalikusi no dzīves :D

      Dzēst
  3. Ir ir tās otas jau pasen pieejamas :) Tikai mans iekšējais žīds man neļauj pirkt ar tādu uzcenojumu :D

    Forši pirkumi! Interesē, vai Avon ēnām ir laba pigmentācija un noturība?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gandrīz vai jānokaunas par savu nezināšanu :D

      Ēnas vēl neizmēģināju, bet tuvākajā laikā pacentīšos uzcept atsauksmi.

      Dzēst
  4. RT otas nopirku iherb.com, es tās gribēju jau ļoti sen un kaut kādā citā interneta veikalā sākumā atradu par 19 poundiem par setiņu, jau rēķināju - vienu komplektu nopirkšu šomēnes, otru nākošmēnes :D bet tad atradu iherb.com ja nemaldos 17$ par setiņu, atnāk 3 nedēļās un bez sarežģījumiem, iesaku netērēties un pirkt tur. :) Otas lieliskas! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par komentāru! Es RT otas arī esmu pirkusi tikai iherb.com, bet labprāt iegādātos LV, ja vien cena būtu samērīga. Jo sūtot no ASV tomēr jārēķinās ar ilgu gaidīšanas laiku un jārēķina līdzi, lai iekļautos limitā un nebūtu jāmaksā papildus nodokļi.

      Dzēst