trešdiena, 2015. gada 18. novembris

Tīro otu diena ar Barbara Hofmann!

Sveikas!

Šķirstot bilžu galeriju, atradu no kādas saulainas vasaras dienas aizķērušās bildes. Galvenajā lomā Barbara Hofmann ziepes otu mazgāšanai un mana pieticīgā otu kolekcija.



Godīgi sakot, šīs ir manas pirmās ziepes speciāli otu mazgāšanai. Līdz šim izlīdzējos ar to kas pie rokas - šampūns, dušas želeja. Lai gan nejutu, ka tas nodara kādu ļaunumu manām otām un patiesībā tās izmazgā pat ļoti labi, tomēr nolēmu, ka arī man vajag kādu "īpašo" līdzekli. Daudz nepētīju un paķēru pirmo, kas gadījās ceļā - Barbara Hofmann Special Soap ziepes. Tās ir iepakotas metāla bundžiņā ar skrūvējamu vāciņu. Lietoju tās pavisam vienkārši - noskrūvēju vāciņu un ar samitrinātu otu pavirpinu pa ziepēm, mazgāju otiņu un, ja nepieciešamas, virpināšanas daļu atkārtoju līdz ota tīra :D Kad visas otas tīras, ziepes noskaloju zem tekoša ūdens un tajā pašā trauciņā arī atstāju nožūt. Šī laikam arī ir visneparocīgākā daļa, prasītos tomēr ziepītes nožāvēt atsevišķi un tikai tad likt atpakaļ trauciņā. Bet es esmu slinka, tāpēc daru visu pa vienkāršo un riskēju, ka trauciņa apakšā ziepes saies putrā, radot ne pārāk glītu vizuālo skatu, kā arī saīsinot ziepju dzīves ilgumu.


Uz šo brīdi neesmu izlietojusi pat pusi no sava ziepju gabala, bet godīgi jāsaka, ka otas es nemazgāju pārāk bieži. Ikdienā, laika trūkuma dēļ, lietoju vien dažas sejas otas, tās tad arī aptuveni reizi nedēļā izmazgāju. Acu grimus veidoju kad tam varu veltīt pietiekami daudz laika, līdz ar to otu patēriņš nav nekāds lielais.

Manas otas Barbara Hofmann ziepes ir pieņēmušas bez iebildumiem, nekādi niķi nav piedzīvoti. Esmu gan lasījusi, ka šīs nebūs īstās ziepes dabīgo sariņu otām, jo varot tās sausināt, bet es nemācēšu komentēt, jo vienkārši manā kolekcijā nav tādu otu. Arī Beauty Blender oliņu ar šīm ziepēm izmazgāju bez problēmām.


Barbara Hofmann ir vācu kompānija, kas nodarbojas ar kosmētikas otu un aksesuāru ražošanu un tirdzniecību. Papētot viņu mājaslapu, pamanu daudzas interesantas lietas, piemēram, dažādu veidu un formu kosmētikas sūklīši, domājams Beauty Blender dubultnieki. Otu cenu kategorija ļooti dažāda, no pāris eiro līdz pat pāris simtiem par kristāliem rotātu otu. Latvijā Barbara Hofmann produkciju esmu manījusi tikai Douglas veikalos, bet arī tur izvēle ir visnotaļ pieticīga. Neko vairāk par augstākminētajām ziepēm neesmu mēģinājusi, bet esmu gandrīz pārliecināta, ka drīzumā izmēģināšu gan. 

Barbara Hofmann Special Soap ziepes otu mazgāšanai varat iegādāties Douglas veikalos, cena 7.95, par šo summu jūs iegūstat 100g ziepju.
Savu eksemplāru gan pirku ārpus Latvijas, bet tas nemaina lietas būtību.

Kopš šo bilžu tapšanas ir pagājis kāds laiciņš un manu otu kolekciju ir papildinājušas dažādas otas - Real Technique, Avon, vairākas otas no ebay.com un viena pat atceļojusi no Japānas. Objektīvi spriežot, otu man ir pat ļoti daudz, bet nekad jau nav gana. Vēlmju saraksts vēl ir krietni garš. 


Vai jums būtu interese lasīt rakstu par manu kosmētikas otu kolekciju?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru