pirmdiena, 2016. gada 1. februāris

KIKO kosmētika - pirmie iespaidi!

Sveikas!

Pavisam nesen atgriezos no īsa Itālijas brauciena. Un kā jau īsta dekoratīvās kosmētikas mīle nevarēju neizmantot iespēju un neapskatīt KIKO kosmētiku dzīvē. Internetā uzmeklēju savai atrašanās vietai tuvāko KIKO veikalu, nometu koferus viesnīcā un devos izlūkos.



Veikaliņš diezgan neliels, bet parocīgi izkārtots. Preču daudz. Enerģiskas pārdevējas īsteni itāliskā stilā stāsta apmeklētājiem par produktiem, piedāvā tos izmēģināt, viņas pilnīgi noteikti nebija tikai preču sargātājas :) Tā kā esmu trāpījusi tieši atlaižu laikā, cilvēku veikalā ir daudz un plauktos manāma zināma nekārtība. Daudzas izpārdošanas preces jau pazudušas no plauktiem, bet pastāvīgajai kolekcijai diemžēl atlaižu praktiski nav.

Mēģinu saglabāt vēsu prātu un neķert visu pēc kārtas. Jo būsim reāli, dekoratīvās kosmētikas man jau tāpat ir par daudz. Pēc kārtīgas apdomāšanās un produktu izpētes, aptaustes izvēlos trīs produktus: Bronzeri, uzacu zīmuli un nagu lakas bāzi.



Mans favorīts viennozīmīgi ir uzacu zīmulis - Precision Eyebrow Pencil. Tas ir tieši tik ciets kā man patīk. Ar mīkstajiem, vaskainajiem zīmuļiem es nedraudzējos. Bet ar šo smalko KIKO uzacu zīmuli ir viegli darboties, ne tikai aizpildīt tukšos laukumus, bet arī zīmēt matiņus. Pats zīmulis gan ir tievāks nekā standarta uzacu zīmuļi, produkts tajā ir tikai 0.55g (salīdzinājumam Catrice uzacu zīmulis ir 1.6g) tāpēc prieks, ka komplektā līdzi nāk arī atbilstoša izmēra zīmuļa asinātājs.  Izvēlējos 04 Light Chesnut and Blondes toni un tas man der vienkārši lieliski. Vienīgi ķemmīte nav manā gaumē, labāk patīk apaļās. Ā, noturība 8-10h stabili. Man tas der :)



KIKO Perfecting Bronzer izvēlējos no Rebel Romantic kolekcijas, tonis Light to Medium. Izmantoju to tiešām kā bronzeri, nevis konturēšanai un man tiešām patīk. Skats tāds siltāks un maigāks, uz manas ādas bronzeris noteikti neizskatās dubļains (latviski kaut kā dikti smieklīgi skan :D). Tajā nav arī redzamu mirdzumu. Bronzerim ir arī diezgan izteikts, šķiet, rožu aromāts. Uzklāšanas procesā man tas pat patīk, bet dienas gaitā aromāts nav jūtams, līdz ar to nemaz netraucē. Šī kolekcija gan jau ir izpārdota un ierakstīta vēsturē, bet nāks jaunas kolekcijas un jauni bronzeri :).

Kā pēdējais manā groziņā ieripoja 3-IN-1 Nail Polish: Base, Hardener, Whitening Top Coat. Patiesībā jau paņēmu tāpēc, ka man gluži vienkārši bija beigusies nagu lakas bāze. Spriežot pēc apraksta, šī bāze sola darīt pilnīgi visu - kā bāze aizsargā nagu no lakas, stiprina nagu, darbojas arī kā lakas virskārta, paātrina nožūšanu un lakas noturību u.t.t. Pagaidām neko daudz pateikt nevaru. Lietoju to zem lakas vai vienu pašu. Iebildumu nav, bet iemeslu sajūsmas spiedzieniem arī pagaidām nav.


Rezumē: Tagad protams nedaudz žēl, ka nepaķēru vēl kaut ko, jo ar izvēlētajiem produktiem esmu tiešām apmierināta. Produktu klāsts ir plašs, ir no kā izvēlēties, bet tajā pat laikā cenas nav gluži tādas, lai ķertu visu pēc kārtas. Vienīgais reālais veids kā iegādāties produktus ir interneta veikals, kurš par piegādi prasa salīdzinoši lielu samaksu Eur 8,90 (Eur 2,00 pasūtījumiem virs Eur 49,00). Es noteikti sagaidītu atlaides un tikai tad ķertos klāt pasūtījumam. Bet, ja esat Itālijā, tad šis veikals ir jāapmeklē pilnīgi noteikti.

Iegādāties varat: www.kikocosmetics.com

Precision Eyebrow Pencil: 5.90 Euro, pirku ar 30% atlaidi
Perfecting Bronzer: aptuveni 12 Euro, pirku ar 50% atlaidi
3 IN 1 White: 4.90 Euro, pirku ar 30% atlaidi

Esat mēģinājušas kaut ko no KIKO? Iespaidi? Ir kaut kas ievērības cienīgs?

5 komentāri:

  1. Man tik daudz kosmētikas, ka kaut ko pirkt, ir 100x jāpārdomā.. protams, ka gribētos ko izmēģināt, bet laikam aptaustot uz vietas, nevis sūtot nezinot un nesaprotot, kas ir kas un kāpēc :)) Protams, kādu sejas bāzi taukainai ādai varetu pačekot.. ( man tagad ideālās bāzes meklēšanas periods).
    Ilze
    no sieviskiba.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā tev piekrītu, tuvāko gadu laikā tāpat diez vai spēšu izlietot visu kosmētiku, ka jau sapirkta:). Bet ko lai dara, ka dekoratīvā kosmētika tik ļoti tuva sirdij? Tomēr cenšos sevi turēt grožos. Turklāt jūtu, ka jāsāk tomēr vairāk pievērsties kopjošajais kosmētikai, laiks nestāv uz vietas :(

      Dzēst
  2. Bronzerim tonis ļoti līdzīgs manis iemīļotajam Artdeco no pagājušās vasaras kolekcijas. Nav pārāk oranžs vai pārāk vēss :)

    AtbildētDzēst
  3. Gribēju arī padalīties par to, cik šī kosmētika mani sajūsmina. Iepazinos ar to nesen, ceļojot pa Vāciju. Par cik man make up ir ļoti tuvs, jo esmu vizāžiste jau daudzus gadus, tad iepazīt jaunas kosmētikas firmas vienmēr ir patīkams izaicinājums, un ja vēl cenas ir tik adekvatas, tad prieks dubultā :)
    Tonālais krēms UNIVERSAL FIT hydrating foundation- lieliski klājas, vidēji sedzoš, nav maskas sajūta, noturas visu dienu ( man sejas āda kombineta )
    Lieliskas acu ēnas, izvēlējos Nr.13 kurš ir maigi maigi rozā, atsvaidzina un var lietot gaišās ēnas vietā, bet labak, ja ir iedegusi āda, domāju, ka uz gaišas ādas tas būs patumšs. Un vēl lielisks tonis, kas noder gan uzaču ieēnošanai, gan vnk kā pamatkrāsa plakstiņiem Nr. 05 un akcentam, ko lietoju pārklājot melnajam acu lainerim ir Nr.59 ( tumsi, velveta zils ) Tad BEIDZOT atradu sev ideālo lūpu krāsu, lai gan dēvējas par lūpu spīdumu,resna zīmuļa veidā, vnk ideāls, nelipīgs, viegls, turas ilgi , un kas man svarīgi, es to vispār nejūtu :) CREAMY LIPGLOSS Nr.108
    Acu zīmulis, nevaru atrast, bet sudrzba krāsā, ideali klājas, noturas ;)
    Nagu laka, super klājas, plata, plakana otiņa, ērti uzklājas, ļoooti ātri nožuva un noturējas man, kurai parastas lakas turas pusi dienas :D veselas divas dienas :D
    Tad nu es nožēloju, ka nesapirkos vēl visu ko, jo īpaši acu otiņas, likās tiešām ideālas.

    AtbildētDzēst