trešdiena, 2014. gada 15. janvāris

Catrice acu ēnu palete

Sveikas!

Šodien gribu jums atrādīt savu svaigāko guvumu no Catrice klāsta - četru toņu paleti #070 Mud Spencer and Coralle Hill. Palete ieturēta brūni zeltītos toņos un akcentiņam viens rozīgs tonis, kurš, spriežot pēc paletes nosaukuma, tomēr ir koraļļu krāsā. Šī palete man iepatikās jau tikko tā parādījās piedāvājumā, bet kaut kā nesadūšojos nopirkt, jo brūno toņu ēnas man jau ir pietiekamā daudzumā. Šoreiz savu lomu atkal nospēlēja atlaides - palete nopērkama ar 40% atlaidi un turpmāk vairs nebūs pieejama, tāpēc grābu ciet, kamēr vēl ir. 


Mākslīgajā apgaismojumā.


Dienas gaismā.

Toņi patiesībā ir ļoti pieklusināti, biju cerējusi, ka korallis būs intensīvāks, pigmentētāks. Ar šo paleti pārspēlēt būs diezgan grūti, bet viss ir iespējams :)
Bez bāzes, ar bāzi.
Gaišākais tonis ir bēšīgs zelts, spīguļu daudz, bet uzskatu, ka pamatam tas ir labs. Gaišākais no tumšajiem ir brūngana bronza, arī spīdīgs tonis. Šis no visiem četriem toņiem man patīk vismazāk. Tumšāko toni man gribas raksturot kā netīri pelēcīgi brūnu, bet man patīk un noteikt atradīšu tam pielietojumu. Šim tonim arī spīdumu ir krietni mazāk. 

 Izveidoju arī divus grima variantus ar šo paleti. Abos variantos neizmantoju acu ēnu bāzi. 


Pirmajā variantā pamatā klāju bēšīgi zeltaino toni, ēnojumu veidoju ar tumšāko netīri brūno toni. Un noslēgumā plakstiņa vidusdaļā uzklāju koralli. Bronzīgo toni šajā grimā neizmantoju vispār. Grims un bilde tapa vakarā, līdz ar to bildēts vannas istabas mākslīgajā apgaismojumā.



Otrajā variantā pamatam atkal izmantoju gaišāko toni, bet plakstiņa locījuma vietu ietonēju ar bronzīgo toni. Nedaudz šī paša toņa uzklāju arī gar apakšējo skropstu līniju. Noslēgumā trekna līnija ar melno laineri. Varbūt šeit labāk iederētos brūns laineris, bet tāda manos krājumos vienkārši nav. Būs jāieraksta vēlmju sarakstā. Šīs acis tapušas šodien un bildētas šodienas skaistās saulītes gaismā.

Paleti var iegādāties veikalos Drogas. Cena ar 40% atlaidi vien € 2.82.

Kurš grima variants Jums patīk labāk?

4 komentāri:

  1. Ļoti glīti abi varianti. :) ar paletēm no Catrice nesadraudzējos, bet mono ēnas gan patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, abi glīti! Es dažreiz acu grimā izmantoju vaigu sārtumu, patīk brūnā un sārtā savienojums. :)

      Dzēst
    2. Paldies!
      Man gan no Catrice ir tikai paletes un nevienas mono ēnas, bet gan jau vēl būs :)

      Dzēst
    3. Paldies arī tev, Signe, par viedokli! Man arī patīk sārti toņi acu grimā un patīk arī tas nedaudz "slimo" acu efekts, ko tie rada.

      Dzēst