ceturtdiena, 2014. gada 16. janvāris

Jaunums manā ēdienkartē - kartupeļu pankūkas!

Sveikas!

Tā kā jau sākotnēji nebija uzstādījums, ka šis būs tikai skaistuma blogs, bet gan lietas, kuras izkrāso manu dzīvi. Tāpēc nolēmu dalīties ar šīs dienas prieku vai drīzāk pat uzdrīkstēšanos. Jūs noteikti pasmaidīsiet, kas gan kartupeļu pankūkās tik īpašs, lai to sauktu par uzdrīkstēšanos? Bet manas attiecības ar kartupeļu pankūkām tika sabojātas jau agrā bērnībā (nekad nespiediet bērnus ēst to, kas viņiem negaršo). Tā nu sanāca, ka garus gadus es no šī ēdiena izvairījos. Bet, šodien laikam zvaigznes ir sastājušās kartupeļu pankūkām labvēlīgā stāvoklī, tāpēc nolēmu tām dot otru iespēju.


Ātrs ieskats ineta dzīlēs, recepti meklējot, pāris h virtuvē un lūk kas man sanāca:


Krietnu daudzumu kartupeļu (tā lai visiem pietiek) sarīvēju uz rupjās rīves, lai pankūkas būtu kraukšķīgas. Pievienoju 3 olas, 2 ēk. skābā krējuma, kādas 2-3 ēk. miltu un, protams, sāli. Darbojos vairāk pēc sajūtas nekā pēc receptes.
Bon appetit, Madam!
Un izrādās, ka pašas gatavotas kartupeļu pankūkas es varu ēst un man pat tīri labi garšo!! Par manu mīļāko ēdienu tās nekļūs, bet vīram gan ir izredzes biežāk ēst mājās gatavotas kartupeļu pankūkas :)


Ko Jūs šodien ēdāt pusdienās? :)

2 komentāri:

  1. Izlasīju un sasmējos... man viss ir pilnīgi pretēji tev! :D Nenormāli garšo kartupeļu pankūkas un ar šo rakstu sakardināji mani pamatīgi. Pie tam garšo tieši no bērnības - vecāmāte bija nepārspējama kartupeļu pankūku meistare! Hehe, un vīrs man vispār neēd kartupeļu pankūkas, jo viņš uzskata, ka pankūkas tas ir saldais! Un nesaprot, kā var garšot sāļas pankūkas. :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu ko, vismaz tagad zinām, kas būs pirmais ko ēdīsi atgriežoties dzimtenē :D

    AtbildētDzēst