sestdiena, 2014. gada 21. jūnijs

got2b - beach girl - Mermaid Look Texturizing Salt Spray

Sveikas!

Neesat nosalušas? Laiciņš tāds, ka vasaru pat vairs negribas saukt par vasaru. Neatceros kad pēdējo reizi jūnija vidū esmu slēgusi iekšā sildītāju, bet šogad tā ir realitāte. Lai nu kā tur ar būtu/nebūtu ar to vasaru, dzīve turpinās.  Tāpēc ļaujiet jūs iepazīstināt ar got2be Mermaid look  Texturizing Salt Spray - sāls sprejs, kurš sola jūsu matos izveidot pludmales lokas bez pludmales, jūras un vēja starpniecības. 



Šis ir mans otrais mēģinājums sadraudzēties ar got2b  Mermaid look sāls spreju un šoreiz tas ir veiksmīgs. Pagājušo gad jau biju šo spreju nopirkusi, bet kaut kā nekas man nesanāca. Nolēmu, ka nav lemts un atdevu māsai. Bet pirms aptuveni mēneša man atkal sakārojās lokainus matus, bet pludmales lokas šobrīd dabīgā ceļā iegūt vienkārši nav iespējams. Tāpēc nācās vien dot got2b otru iespēju, jo patiesībā, Drogās nemaz citus līdzīgas darbības produktus neatradu. 

Šoreiz biju gudrāka, pameklēju atsauksmes un ieteikumus pie youtube.com viedajām meitenēm. Un nostrādāja! 

Tātad īsumā par to ko un kā es daru un kādu rezultātu iegūstu.
Jāsāk jau ar to, ka šie sāls spreji obligāti jālieto mitros matos. Ja izsmidzināsiet sausos, tad visticamāk cerētais efekts izpaliks. Mani mati ir drīzāk taisni, kuri pa reizei uzmet kādu nekontrolētu loku. Lielākoties es tos žāvēju ar fēnu un pastiepju ar apaļo matu suku.

Pirms - svaigi mazgāti, mitri mati.

Es šo līdzekli izsmidzinu visā matu garumā un tā no sirds, nežēlojot. Un pēc tam matus sabužinu, saspaidu, lai veidojas šīs nekārtīgās pludmales lokas.

Procesā - spaidu un veidoju lokas.

Dažreiz vēl mitriem matiem pārlaižu pāri kādu matu eļļiņu, lai mati nebūtu tik spuraini. Un tālāk jau ļauju matiem vienkārši izžūt. Kamēr mati žūst, es tos vēl pa reizei paspaidu un pabužinu.
Lūk arī rezultāts - viegli viļņaini, nekārtīgi mati.

Rezultāts - pludmales lokas :)

Šis man ir tāds brīvo dienu variants, jo mati žūst savā vaļā, līdz ar to tas prasa vairāk laika. Steidzīgos darba dienu rītos šī gan nebūs mana izvēle. Ar fēnu žāvēt neesmu mēģinājusi. Diez kā sanāktu?
Kas vēl man patīk? Man tiešām patīk, ka mati labi izskatās arī otrajā dienā. Labi saglabājas apjoms, mati nepieplok pie galvas. Lokas arī nakts laikā nesabojājas, kas tiešām ir pārsteidzoši. Patīk, ka mati nav saķepuši, bet tiem tikai nedaudz grūtāk izbraukt cauru ar pirkstiem, tieši tā, it kā tos būtu sajaucis vējš. Garos matos efekts noteikti būtu vēl skaistāks.

Vārdu sakot - man šis sāls sprejs tiešām patīk un neko sliktu nevaru pateikt. Pirku Drogās, ar atlaidi maksāja, šķiet, kādus 4 euro, bet neapgalvoju, jo tiešām neatceros.


Vai Jums ir pieredze ar sāls sprejiem? Varat ieteikt vēl kādus lietošanas knifus?

4 komentāri:

  1. Es joprojām mēģinu sadraudzēties ar šo spreju, bet man laikam smidzinātājs kaut kāds kreisais, jo tā skaisti izsmidzināt migliņā nesanāk un tad veidojas ik pa laikam kāds lipīgs matu laukums..
    nu ko, vēl mēģināšu, bet man liekas, ka arī mani garie mati nedaudz ''nosver'' visu efektu..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man likās, ka tieši garos varētu būt labāks efekts, bet ja mati smagi, tad iespējams tiešām vienkārši velk pie zemes visas lokas. Manējais smidzinās normāli un nekādu lipīgumu nav, mati uz tausti tādi, it kā nekas tajos nebūtu pūsts. Nu pamēģini vēl un pēc tam pastāsti savus iespaidus.

      Dzēst
  2. Es ar nesen iepazinos ar sāls sprejiem, man konkrēti ir Marc Anthony, bet man liekas, ka tie visi ir diezgan līdzīgi. Man patīk tas efekts, ka mati nav gludi un zīdaini, bet nav arī netīru matu sajūtas. Varu tā nostaigāt 3 dienas..

    AtbildētDzēst
  3. laikam būs jāpamēģina, jau kādu laiku uz šo skatos :)

    AtbildētDzēst