piektdiena, 2014. gada 4. jūlijs

Bell Bronze Sun Powder - atsauksme!

Sveikas!

Kamēr ilgi gaidītā, tik pat kā par mītisko tēlu kļuvusī vasara vēl nav iestājusies, līdz ar to nav arī bijis īpaši daudz variantu iegūt kaut minimālu iedegumu, nākas vien izlīdzēties ar kosmētiskām viltībām. Šodien atrādu savā mūžā pirmo bronzeri - Bell Bronze Sun Powder. Līdz šim tīri labi emu iztikusi bez šī produkta, bet viss plūst un mainās un arī man ir pienākusi pirmā reize. 



Man labpatīk sevi saukt par racionālu cilvēku, tādēļ šādam eksperimentam izvēlējos stipri vien lētu produktu. Bell ir poļu kosmētika, kuru gribas likt aptuveni vienā līmenī ar Essence, tikai Bell viennozīmīgi neiegulda tik daudz līdzekļu mārketingā un iepakojumos, arī produktu klāsts nav tik plašs. Tomēr mana līdzšinējā pieredze ar Bell ir bijusi vairāk pozitīva , bez lielas vilšanās, piemēram, matētās monoēnas ir tiešām lieliskas.

Patiesībā jau es ne tik daudz vēlējos bronzeri, cik vienkārši meklēju labu produktu konturēšanai, kas nav nemaz tik viegli izdarāms. Mirguļojošus bronzerus konturēšanai kaut kā negribās izmantot, vaigu sārtumi lielākoties ir pārāk sārti, bet NYX Taupe vaigu sārtums man ir pārāk sarežģīti iegūstams, turklāt cena tam ir nesamērīgi uzskrūvēta. Tādēļ tikko pamanīju šo bronzeri - matēts un nav dzeltens - ilgi nedomāju un grābu ciet. 


Paņēmu, šķiet, pašu tumšāko toni - #25, kurš tomēr ir salīdzinoši ļoti gaišs. Šim pūderim ir ļoti patīkama tekstūra, uzklāt un iztušēt nav problēmu. Noturas savā vietā gandrīz visu dienu, tas, protams, arī atkarīgs no sejas apgrābstīšanas biežuma. Tas ir praktiski matēts, ar pavisam nedaudz maziem spīgulīšiem, bet tos tiešām tikpat kā nevar redzēt. Sastāvā ir arī pantenols, kuram tā kā vajadzētu  nomierināt un dziedēt ādu, bet grūti spriest par tā efektivitāti, jo īsti jau nav arī bijusi vajadzība pēc mierināšanas :)



Kā jau iepriekš pieminēju, es meklēju produktu konturēšanai nevis bronzeri, tādēļ arī šo es lietoju tieši konturēšanai un nedaudz uz stratēģiski svarīgajām vietām kā bronzeri. Mēģināju iebildēt gala rezultātu, diez kas nav, bet domu sapratāt :)



Tik tālu man viss patīk. Lielākais mīnuss estētiem noteikti ir iepakojums, tas ir pat ļoti prasts un acumirklī nodod produkta cenu. Es to lietoju nedaudz ilgāk kā mēnesi, turklāt tikai mājās, līdzi rokassomiņā nestaipu, bet uzraksti uz iepakojum jau ir daļēji noberzušies. Tomēr uzskatu šo par ļoti labu pirkumu, turklāt tagad man ir āķis lūpā pamēģināt arī citus bronzerus.

Bell stendus esmu manījusi Rimi un Prisma lielveikalos, cena - aptuveni 4Euro. Kā arī veikaliņā Bella Čaka ielā 61, kurš, par nožēlu, ir atvērts tikai darba dienās.

Jūs ikdienā lietojat bronzeri? Es joprojām esmu laba konturēšanas produkta meklējumos un priecāšos par jūsu ieteikumiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru