piektdiena, 2014. gada 4. jūlijs

NOTD - Klasika!

Sveikas!

Šodienas ieraksts būs pilnībā veltīts klasiskām un labi pārbaudītām vērtībām - franču manikīram un sēnēm :)




Kā es mīlu sēņot! Bauda miesai un garam - stundām ilga pastaiga pa mežu, svaigs gaiss, var nesteidzīgi izdomāt domu domas. Un vēl tas saviļņojošais brīdis, kad pamani sūnās paslēpušos baraviku. 


Lietainajam laikam ir arī pozitīvā puse - sēnes aug griezdamās!


Ā, par nagiem arī kaut kas bija jāsaka? Franču manikīru pašrocīgi saņemos izveidot nu ļoti reti, jo tas tomēr nav no vieglākajiem. Kreisajai rokai izdodas tīri labi, bet ar labo sākas problēmas. Nepieciešams nopietnāks treniņš. Uzlīmītes franču manikīram arī esmu izmēģinājusi, bet kaut kā ar tām man rezultāts sanāk vēl bēdīgāks. Pirmkārt jau ļoti grūti tā uzlīmēt, lai līnija būtu simetriska un otrkārt, ļoti bieži sanāk ar visu uzlīmīti noplēst arī pašu laku. Par labāko variantu es esmu atradusi Essence tip painter. Ar mazo otiņu ir samērā parocīgi zīmēt līniju, vienīgi pati laka ir ļoti bieza un žūst ilgi. 


Izbaudiet solītās siltās brīvdienas kur nu jums labāk patīk - pludmalē vai mežā. Un es labprāt uzklausīšu jūsu ieteikumus un slepenos paņēmienus vieglākai franču manikīra izveidei!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru