trešdiena, 2014. gada 23. jūlijs

Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling Conditioner

Sveikas!

Šis Revlon izsmidzināmais kondicionieris nonāca manās rokās kļūdas pēc, un labi vien ka tā, jo tas tiešām ir lielisks. Bet par visu pēc kārtas.



Es, būdama krāsota blondīne, turklāt arī patiesa sliņķe, jau gadiem cīnos ar blondajiem matiem uzbrūkošo dzelteno toni. Ir izmēģināti visādi zilie šampūni un kondicionieri, bet par vislabāko un optimālāko, sliņķiem draudzīgāko variantu esmu atzinusi Revlon Professional Equave Blonde Detangling divfāzu kondicionieri. Tā nu kārtējo zilā kondicioniera devu uzdevu sagādāt draudzenei, kura ir regulārs viesis frizieru veikalos. Uzdevu ar tekstu - nu to Revlon zilo divfāzu kondicionieri, nu to kas blondīnēm paredzēts. Rezultātā tiku pie šī kondicioniera, jo tas, ko es biju domājusi taču esot violets nevis zils :D. Nu neko, nosmējāmies par mūsu atšķirīgo krāsu uztveri un dzīvojam tālāk. Bet pateicoties šai kļūdai man bija iespēja iepazīties ar vēl vienu lielisku Revlon Equave izsmidzināmo kondicionieru saimes pārstāvi.

Jau iepriekš pieminēju savu slinkumu, tāpēc izsmidzināmie kondicionieri ir mani glābēji. Izmazgāju matus ar šampūnu, nosusinu tos ar dvieli, izsmidzinu divfāzu kondicionieri un lieta darīta. Un šis Revlon EQUAVE Hydro Nutritive Detangling kondicionieris ir vienkārši lielisks. Mati pēc tā kļūst tik mīksti un negaidīti viegli izķemmējami. Ķemmēju mitrus matus bez problēmām, nekas neķeras un mati netiek plēsti.  Šis viennozīmīgi ir labākais pēdējā laika pirkums, pilnībā attaisno uz sevi liktās cerības, riktīgs pinkaino meiteņu draugs. Pat nezinu ko vēl lai pasaka, es vienkārši esmu sajūsmā.


Manā īpašumā ir lielais 500ml iepakojums, kurš pietiks ilgam laikam. Frizieru veikalos tas maksā aptuveni 20 euro. Bet ir nopērkams arī standarta 200ml iepakojums, tam gan es cenu nezinu. Skatos, ka serenity.lv šim kondicionierim ir vienkārši smieklīga cena, bet pati no šī veikala vēl neko neesmu pasūtījusi, līdz ar to par kvalitāti neko nemāku teikt.

Nu ko lai saka - kļūdīties ne vienmēr ir slikti :) Jūs lietojat izsmidzināmos kondicionierus?

4 komentāri:

  1. sūtījusi esmu, sūdzību nav :)
    tieši domāju, kādu pūšamo iegādāt, būs jāizmēģina šis. pūšamos lietoju neregulāri, iepriekšējais bija no Gliss Kur.

    AtbildētDzēst
  2. Es nevarēju izšķirties starp šo un Schwarzkopf BC Moisture Kick, beigās paņēmu otro, bet laikam vajadzēja šo :)
    Būs jāpasūta no serenity - esmu jau šo to sūtījusi un kvalitāte apmierināja. Smaržas gan tur aizdomīgi lētas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja prasa man, tad Revlon noteikti ir labāks par Moisture Kick. Vismaz uz maniem matiem Moisture Kick efekts bija minimāls.
      O, vēl viena laba pieredze :) Man vienīgi nepatīk, ka kosmētikai tajā lapā ir tikai toņu nosaukumi, bet bilde visiem vienāda. Tā ka viennozīmīgi var pirkt tikai to, kas ir jau veikalā noskatīts.

      Dzēst