otrdiena, 2014. gada 21. oktobris

Clarins Bronzer - Colours of Brazil

Sveiciens slapjajā un aukstajā rudenī!

Šodien mēģināšu jūs sasildīt ar vasarīgu rakstu, galvenajā lomā Clarins kompaktais bronzeris no sērijas Colours of Brazil. Šis noteikti ir mans pēdējā laika sirdi sildošākais pirkums. Biju šo bronzeri nolūkojusi jau kādu laiku atpakaļ, tikai dzīvē neizdevās sastapt. Iegādājos to pirms mēneša lidostā, tādēļ manā īpašumā ir Travel Exclusive bronzeris.



Pirmām kārtām jau priecē Bronzera izskats, glīts iepakojums, vēl glītāks raksts, žēl gan, ka tas ar laiku izzudīs.


Toņa ziņā šis bronzeris ir ideāli piemērots gaišas ādas īpašniecēm. Clarins bronzeris sastāv no 3 toņiem - divi matēti pelēkbrūni toņi un viens mazs oranžīgs kvadrātiņš ar nelielu devu spīduma. Pūderim ir ļoti patīkama konsistence, tas viegli klājas, izlpudināšana nerada problēmas. Toņu intensitātes dēļ, gribas teikt, ka bronzeris ir muļķudrošs :) Ar to pārspīlēt ir diezgan grūti, bet klājot vairākās kārtās var izveidot arī intensīvu tonējumu. Pašai ļoti patīk kā Clarins bronzeris izskatās uz ādas, tas nav pārspīlēts, uz manas ādas izskatās ļoti dabīgi, veselīgi. Es šo bronzeri vairāk izmantoju konturēšanai.

No augšas: mazais kvadrātiņš, tumšākais un gaišākais tonis. 

Clarins Colours of Brazil bronzera iepakojums ir pieklājīga izmēra un ar lielu spoguli. Arī par produkta daudzumu grēks sūdzēties - 20g - pietiks ilgam laikam. Komplektā arī samta maciņš un mini otiņa, kuru gan vēl ne reizi neesmu izmantojusi, jo tā tiešām ir smieklīgi maza un īsti nesaprotu kam to varētu izmantot.


Bronzeri pirku lidostā, maksāja aptuveni €20. Izskatās, ka es sāku aizrauties ar bronzeriem :)

Kā Jums liekas bronzeru īstā sezona ir ziema vai vasara? Kad Jūs izmantojat bronzerus?

2 komentāri:

  1. Man bronzeru sezona ir cauru gadu, tas vairāk atkarīgs no garastāvokļa :)
    Šis izskatās labs, žēl, ka man jau ir pietiekami bronzeru, paķertu arīšo :D

    AtbildētDzēst
  2. Es arī lietoju cauru gadu.. Pēdējā laikā man ir saradusies vesela kaudze ar bronzeriem, saskaitīju 7 gab.

    AtbildētDzēst