otrdiena, 2014. gada 4. novembris

Baltic Beauty 2014 - iespaidi un pirkumi!

Sveikas!

Uzreiz sākšu ar to, ka neesmu vīlusies :) Nevaru pievienoties citos blogos valdošajai pesimistiskajai noskaņai, jo man pasākums tiešām patika. Protams, vienmēr var labāk un ir arī bijis labāk, tomēr es uz BB dodos tīri izklaides un prieka pēc, ne kā uz darbu, tādēļ jūtos apmierināta.



Ļaužu pūļi bija mežonīgi, parkošanās vien jau bija izaicinājums, ar visu to, ka ieradāmies laicīgi. Arī iekļūšana ar ielūgumu vairo prieku par pasākumu. Pavadīju tur aptuveni 4h, bet varēju arī ilgāk.
Tagad pie pirkumiem. Vienmēr BB izmantoju, lai iegādātos šampūnus lielajos iepakojumos. Parasti arī izvēlos eksperimentēt ar dažādiem brendiem. Šoreiz uzmanību piesaistīja Lakme stends, kurā produktiem bija pavisam reāla 50% atlaide, arī konsultantes bija ļoti draudzīgas, tādēļ prieks iepirkties vēl lielāks. Iegādājos K.Therapy Repair šampūnu un balzāmu sausiem matiem un Bio Argana eļļu matu galiem. Tiku arī pie Top Ten paraudziņa, produkts mani ieinteresēja, tādēļ priecāšos izmēģināt.


Nagu lakas bija plašā izvēlē, bet to kārdinājumam tikpat kā nepadevos, jo lakas tāpat pērku regulāri, tur nu neko nepadarīt. Layla stendā izvēlējos divu toņu Softouch laku. Kādā no stendiem iepirku smalkas otiņas un punktotāju, ar domu, ka kādreiz kaut ko skaistu uz nagiem izveidošu. Kinetics stends patīkami pārsteidza ar cenām. Lakas maksāja vien 2euro, bet tās šoreiz ne. Nopirku kutikulu eļļu un 2 nagu stiprinātājus, visu kopā par 12euro. Nezinu kādas cenas šiem produktiem ir veikalos, bet es ar pirkumu esmu apmierināta.  


Pašai laikam lielākais prieks par mazo gofrētāju - Bratt mini volume iron. Sen jau tādu gribēju, bet veikalos kaut kā šie mazulīši virsū neskrien. Tādēļ izstādē daudz nelauzos un pirku tik nost. Lieku lielas cerības uz šo apjoma līdzekli tieši ceļojumos, jo tas tiešām ir mazs un kompakts.


Ļāvu sevi apvārdot un iegādājos Podorape pēdu vīlu. Šo lietojot profesionāļi un mājas apstākļos tā kalpošot vismaz 5 gadus. Laiks rādīs. Arī Misha natural conjac cleansing puff jāpiekaita pie spontānajiem pirkumiem. Lielas cerības uz to nelieku, bet kas zina..
Un tas laikam arī viss. Mēģināšu, testēšu un, ja kāds no produktiem būs atsauksmes vērts, tas vēlreiz parādīsies manā blogā. Man pietrūka vēl kaut kā no dekoratīvās kosmētikas. NYX stends bija pārapmeklēts, negribējās ar elkoņiem cīnīties par vietu zem saules. Turklāt cik manīju, atlaides bija tiešām simboliskas. Ar Inglot praktiski tas pats, vienīgi piekļūšana vieglāka un 10% atlaide nav atlaide. 
Tā lūk man šogad gāja Baltic Beauty 2014. Esmu priecīga un apmierināta, jo arī savu dzimšanas dienu izdevās nosvinēt godam (uzreiz pēc izstādes apmeklējuma). Esmu sevi pieklājīgi apdāvinājusi :)

Bijāt izstādē? Interesē atsauksme par kādu no maniem pirkumiem?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru