ceturtdiena, 2014. gada 6. februāris

EOS lip balm + Escada Elixir

Sveikas!

Šodien padalīšos savos iespaidos par EOS (evolution of smooth) lūpu balzāmu - burvīgo bumbulīti, kurš jau paspējis iekarot daudzu sirdis un kosmētikas maciņus.
Jāsaka gan, ka neesmu pats uzcītīgākais blogeris un nenobildēju balzāmu pirms lietošanas, tādēļ bildē tas ir tieši tik skaists, cik pēc pāris mēnešu lietošanas (paralēli lietoju gan arī citus balzāmus).




Atļaušos citēt Altamisi.com (interneta veikals, no kura pasūtīju EOS) - 95% organisks un 100% dabīgs, bagātināts ar antioksidantiem, vitamīniem C un E, šī sviestu, kokosriekstu un jojoba eļām. Lieliski mitrina lūpas un pasargā tās no apkārtējās vides kaitīgās iedarbības. Nesatur parabēnus un glutēnu, nav testēts uz dzīvniekiem. No atvēršanas brīža derīgs 36 mēnešus. Ražots ASV, Tilpums 7.40 ml
Uzreiz varu teikt, ka ar šo pirkumu esmu tiešām apmierināta. Balzams uz lūpām ir patīkams, diezgan biezs, burvīgi smaržo un ļoti labi garšo. Tāpat jau nākas reizēm izmantot arī skrubi, bet EOS tiešām lūpas labi mitrina. It kā jocīgais iepakojums nerada nekādas grūtības balzāma uzklāšanā. 

Vēl, runājot par iepakojumu, varu dalīties pieredzē, ko cilvēki domā pirmo reizi ieraugot šo bumbulīti. Biju sarūpējusi šos balzāmiņus kā dāvaniņas Ziemassvētkos dažām savām draudzenēm. Un neviena no viņām ar pirmo piegājienu neatkoda, kas tas īsti ir. Minējumi bija dažādi, no dezodoranta līdz pat bumbām veļas mazgāšanai. Smieklīgi :)
Vienīgā mini problēmiņa - es nezinu tieši kurš balzāms ir manā īpašumā. Pirku komplektu, kurā bija 4 dažādi bumbulīši. Uz iepakojuma jau viss bija smuki uzrakstīts, bet pēc izsaiņošanas vairs nav iespējams noteikt ar kādu aromātu ir konkrētais balzāmiņš, jo uz bumbulīša tas nekur nav norādīts. Tas ir vienīgais sīkums, kuram varu piekasīties.

Tālāk par šodienas mazo pārsteigumu.
Kādu laiciņu atpakaļ, Camilla savā blogā publicēja ziņu par iespēju pasūtīt Escada smaržu paraudziņus. Man divreiz nebija jāsaka, pieteicos un šodien savā pastkastītē saņēmu lūk kādu kartiņu:

Un kartiņas otrā pusē Especially Escada Elixir smaržu mikro paraudziņš - kaut kas ļoti līdzīgs plāksterim, piesūcināts ar šīm smaržām, 0.06ml:


Laikam jau bija absolūti naivi cerēt, ka šādā veidā varētu tikt pie lielāka tilpuma paraudziņa. Bet lai vai kā, tagad sēžu, ostu savu roku (izklausās labi :D) un saprotu, ka man šīs smaržas patīk. Grūti tās noraksturot, it kā vasarīgas, bet tomēr smagākas, nobriedušākas. Iespējams, ka paraudziņu akcija būs uz mani nostrādājusi un apsvēršu šo smaržu iegādi.

Vēl kāda pasūtīja smaržu paraudziņus? Born in Paradise paraudziņš vēl nav pie manis atceļojis.

4 komentāri:

  1. Škiet, ka Eos tāds pats kā man - aveņu-granātābolu. :)
    Man arī atnāca Escada paraugs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldies par variantu. Lai gan jāsaka atklāti, es nekādu konkrētu ogu/augļu garšu vai smaržu neatpazīstu. Arī visiem pārējiem bumbulīšiem no iegādātā komplekta (visiem bija dažādu toņu rozā iepakojums) bija vienkārši patīkama salda smarža, bet noteikt piederību es nevarēju.

      Dzēst
  2. man ar atnāca :) un vīrietis atzinīgi akceptēja, ka šitā drīkstot smaržot :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manējais gan pateica, ka smaržojot pēc ziepēm :D Sasodīts! Bet man gan smaržas patika.

      Dzēst