trešdiena, 2014. gada 12. februāris

NOTD jeb nagu nediena :(

Sveikas!

Šodien beidzot pēc ilgākas pauzes nolēmu uzlakot nagus. Plāns bija pavisam vienkāršs - beidzot jāizmēģina jaunā Maybelline Stripped Nudes #226 un košākam akcentam klāt pievienošu Layla Hologram Effect # 01 Mercury Twilight. Būtu es zinājusi, ka šis manikīrs prasīs tik daudz pūļu, nebūtu nemaz ķērusies klāt.




Tagad par visu pēc kārtas. Stripped Nudes lakai pašai par sevi nav nekādas vainas. Klājas labi. Mēģināju uzklāt vienā biezākā kārtā, bet tomēr prasās arī pēc otras, nedaudz vietām spīd cauri. Tonis #226 ir riktīgs nude, gandrīz vai saplūst ar roku ādas toni, laikam neesmu nude laku cienītāja, bet kādreiz iespējams noderēs. Šoreiz pie vainas laikam bija manas kreisās rokas, laku izsmērējās pāri malām, nesmuks klājums. Tad vēl Essences žāvējošie pilieni sameta burbuļus uz lakas, atkal nācās nagus pārlakot. Vairākus nagus arī sabojāju vienkārši kaut kur iebraucot ar roku, jo laka diezgan lēni žūst.

Ar zibspuldzi.
Tas viss vēl būtu nieks. Īstās mocības sākās ar Layla hologrāfisko laku. Iegādājos šo laku jau krietni sen, bet lietojusi esmu ļoti maz, jo uzklāšana ir ļoti ķēpīga. Laka ir ļoti šķidra. Uzklāt vienā kārtā izdodas salīdzinoši viegli, bet prasās arī otra kārta, jo bez tās hologrāfiskais efekts nav tik izteiksmīgs. Bet uzklāt otro kārtu ir mission impossible - klājot otro kārtu, pirmā tiek pavilkta līdzi un veidojas caurspīdīgi pleķi un laka no efektlakas pārtop par defektlapu. Mēģināju arī Velvet ieteikto variantu - uzklāt biezu slāni un ļaut lakai pašai izplūst, bet arī nekas labs nesanāk, jo laka izplūst pāri naga malai un sanāk vienkārši ķēpa. Man pat nojuka skaits cik reizes es šo laku pārlakoju. Beigās atradu kaut kādu pelēcīgi sudrabainu laku savos krājumos, kuru uzklāju par pamatu un pa virsu hologrāfisko. Šādi vismaz tiku pie pieklājīga rezultāta. Un kā tad bez foto mocībām, arī bilde šodien nesanāca. Vārdu sakot, nav mana diena.

Dienas gaismā.
Hologrāfiskās lakas man ļoti patīk, bet šī konkrētā rada galvassāpes. Kaut kad krietni sen man bija, šķiet, Sally Hansen hologrāfiskā laka un tā nebija tik kaprīza. Klāju vienu pašu un arī virs citām lakām un efekts vienmēr bija nemainīgi labs. 
Šeit nedaudz labāk redzams hologrāfiskais efekts.

Jums arī gadās tādas slikto nagu dienas??

4 komentāri:

  1. pusaudžu gados es biju profiņš nagu lakošanā, savukārt tagad, man šķiet, man ir divas kreisās rokas un nagu lakošanas man nekādu prieku nesagādā un ir slikto nagu dienas non-stop, ja cenšos lakot - pārāk daudz pūļu, tāpēc vairs nelakoju vispār :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks dzirdēt, ka citiem arī neiet :D
      Man patiesībā ir sapirktas daudz lakas, kuras tā arī neesmu lietojusi, jo tas prasa daudz laika un arī pūļu. Bet lakoti nagi man tomēr patīk.

      Dzēst
  2. Noteikti ir slikto nagu dienas... Nekas nesanāk, pat vienā kārtā nevar neko normāli uzlakot, kaut kas noiet šķībi. :) Man ar patīk hologrāfiskais efekts, man gan ir tikai viena tāda laka, no Nails Inc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet spriežot pēc tās kaudzes ar nagu lakām un aksesuāriem, kurus pēdējā laikā esi iegādājusies, slikto nagu dienas tevi no nagu lakošanas neatturēs :) Tas ir forši.

      Dzēst