ceturtdiena, 2013. gada 14. novembris

L'oreal Youth Code Luminize Super Serum

Sveicinātas!

Šodien nolēmu Jums atrādīt savi šīs vasaras sejas kopšanas favorītu. Kādu laiku jau manas domas grozīgās ap šī seruma iegādi, nevarēju izlemt -vajag/nevajag. Gribējās vasarai kādu vieglu mitrinošu līdzekli un, tā kā Youth Code sērijai tajā brīdī tieši bija atlaide, sapratu, ka ir jāņem. Un neesmu to nožēlojusi.



Ražotājs par serumu saka:
ZINĀTNE
L'Oréal izpētes centrs atklāja noteiktus gēnus, kas regulē ādas pigmentāciju, padara to vienmērīgu un starojošu. Neregulāra pigmentācija izraisa nevienmērīgu ādas toni - seja izskatās blāva un zaudē dzīvīgumu.

EFEKTĪVI REZULTĀTI
Vienā acumirklī āda ir intensīvi mitrināta un atspirdzināta. Pēc 1 nedēļas nevienmērīgā pigmentācija sāk mazināties. Āda izskatās svaigāka un mirdzošāka. Pēc 1 mēneša redzami samazinās sejas toņa atšķirības. Āda izskatās vienmērīgāka un starojoša.

UNIKĀLA KONSISTENCE
Bagātīgā konsistence šķiet viegla, zīdaina un intensīvi mitrinoša. Tā acumirklī iesūcas ādā, lai spēcīgi mitrinātu ādu, dāvātu tai starojumu un atspirdzinājumu.

LIETOŠANA
Ar apļveida kustībām uzklāj 2-3 dozatora devas sejas un kakla ādai. Var lietot atsevišķi, bet pilnīgam ādas kopšanas rituālam uzklāj krēmu pirms  YOUTH CODE LUMINIZE dienas krēma. Visām vecuma grupām. Dermatoloģiski pārbaudīts.


Ko saku es?
Mani uzrunāja arī solījumi tikt galā ar pigmentācijas plankumiem, jo dažādu hormonālo izmaiņu rezultātā šī lieta man nav sveša. Serums tiešām ir ļoti maigs, diezgan šķidrs, ar pērļu mirdzumu, ātri iesūcas ādā. Aromāts diezgan spēcīgs, man atgādina D&G Light Blue aromātu,, bet tas arī samērā ātri izzūd un dienas gaitā nav jūtams. Pēc uzklāšanas āda šķiet tāda samtaina, uz tausti pat nedaudz matēta. Bet vizuāli tā ir nedaudz mirdzoša, kam domājams pie vainas ir sīkās atstarojošās daļiņas seruma sastāvā. 



Mēģināju noķert pērļaino mirdzumu.

Es lietoju serumu vienu pašu, man neprasās vēl sejas krēmu pa virsu. Manai sejai un kaklam pilnībā pietiek ar divām dozatora devām. Pudelītes tilpums ir 30ml un šķiet, ka drīz būšu to izlietojusi, tā ka man pietika gandrīz 5iem mēnešiem, lietojot gandrīz katru dienu.


Pigmentācijas plankumi ir pazuduši, bet nevaru droši apgalvot, ka tas noticis pateicoties serumam, iespējams, organisms pats šo problēmu atrisināja. 

Seruma cena ir aptuveni Ls10, atlaižu laikā to var iegādāties par pāris latiem lētāk.

Es ar šo produktu esmu apmierināta un mana āda arī neiebilst. Iespējams, ka pirkšu atkārtoti un izmēģināšu citus produktus no šīs sērijas.

Ko Jūs domājat par serumiem? Lietojat atsevišķi vai kombinējot ar krēmu?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru