otrdiena, 2013. gada 3. decembris

Catrice #32 The Dark Knight

Sveikas!

Ātri atrādu savu šīs dienas manikīru. Galvenajā lomā Tumšais Bruņinieks. Tā kā esmu violeto nagu laku fans un ziemas/rudens sezonā tumši violeta laka ir mans must have, tad, ilgi nedomājot, no Catrice piedāvājuma izvēlējos tieši šo laku. 



Tumšais Bruņinieks ir tiešām tumšs, gandrīz melns. Violetais tonis labi parādās tikai spožā apgaismojumā, tāpēc ar zibspuldzi to noķert nebija problēmu. Dienas gaismā laka šķiet praktiski melna. Ar uzklāšanu gan man negāja viegli, laka ne par ko negribēja klāties līdzeni. Bildē arī var redzēt dažus caurspīdīgus laukumus, lai gan laka uzklāta divās kārtās. Pacīnījos un pie kaut cik baudāma rezultāta jau tomēr nonācu. Turklāt es noteikti neesmu Catrice platās otiņas fans, nemāku es ar to rīkoties. 


Beigās vēl nolēmu paspēlēties ar Orly Matte Top. Uz diviem vidējiem pirkstiem matējošā virskārta, uz pārējiem ANNY Super glos gel. Man efekts ar matējošo virskārtu ļoti patīk. Bet pilnīgi noteikti valkājami ir abi varianti.


Kuri ir Jūsu rudens/ziemas sezonas toņi?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru