sestdiena, 2013. gada 28. decembris

Paciņa no iHerb.com - Real Techniques otas!!

Sveikas!

Šodien necerēti tiku pie vēl vienas Ziemassvētku dāvanas. Šo dāvaniņu gan pati sev biju sagādājusi, jau novembra beigās, pasūtot otas no iHerb.com, kad tām bija 20% atlaide.
Šīs ir manas pirmās Real Techniques otas. Iepazīšanos sāku ar Your Eyes/Enhanced Starter Set un Your Base/Flawless Expert Face Brush.



Your Eyes/Enhanced Starter Set sastāv no piecām otām - Base shadow brush, Deluxe crease brush, Accent brush, Pixel-point eyeliner brush, Brow brush - un maciņa otu uzglabāšanai. 


"My Expert Face Brush is ultra firm and broad for application and blending of cream or liquid foundation." Tā Samanta pati saka par expert face brush un skatoties viņas video, saprotu, ka šī arī ir viena no universālajām otām, kuru var izmantot gan šķidro, gan pūderveida līdzekļu uzklāšanai.


Otas vēl neesmu izmēģinājusi, bet izčamdīju gan, un pagaidām man patīk. Expert face brush jau pabraucīja pa seju, likās pietiekami bieza. Arī maciņš šim otu daudzumam liekas ērts, nezinu gan vai tajā varēs ietilpināt vēl kādu otu. Kad būšu kārtīgi otas notestējusi, noteikti padalīšos ar savām domām.

Pasūtījumu veicu 28.11., šodien saņēmu aicinājumu no pasta, tātad paciņa pie manis ceļoja tieši vienu mēnesi. Kopējā pasūtījuma summa bija $25.58, PVN šoreiz nenācās maksāt. Un dāvanā no iherb.com - veļas knaģis :), tas gan nevienā bildē nav trāpījis.

Zinu, ka daudzām no Jums jau ir RT otas. Kuras otas vēl ieteiktu iegādāties, bet kuras labāk izvēlēties no citiem ražotājiem? 


7 komentāri:

  1. Manas favorītotas ir no The Body Shop, ļoti patīk. :)

    AtbildētDzēst
  2. RT otu nekad nav par daudz, es gribu vēl! :D Vienīgais stippling brush man saplīsa, sāka nākt laukā sariņi, slikti nostiprināta. :/ Bet sūtīšu atkārtoti, cenu ziņā šīs ir vienas no labākajām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savu otu kolekciju tagad lēnām veidoju, top arī wishlists :)
      Kam tu to stippling brush izmanto? Tonālajam?
      RT tiešām šķiet cenas un izpildījuma ziņā ļoti pieņemamas, bet pa kādam brāķītim jau noteikti gadās.

      Dzēst
  3. Man savukārt sariņus sāk pazaudēt RT Powder brush, ar pārējām viss ok.
    Tikko nopirku Inglot otu, skatīšos kāda tā.

    AtbildētDzēst
  4. Gaidīšu atsauksmi par Inglot :) Paldies!

    AtbildētDzēst
  5. Man ir gan tas komplektiņš, gan Expert ota. RT otas tiešām nekad nevar būt par daudz - kvalitātes : cenas attiecība ir ļoti laba. Man kaut kā tā Expert ota nav iedzīvojusies. Šad tad noder, tomēr Buffing ota man patīk vislabāk no visām bāzes otām tonālā uzklāšanai.

    AtbildētDzēst